V zásade existujú len dva spôsoby, ako zviditeľniť Vašu firmu. Platená reklama, alebo návštevnosť na základe relevancie vyhľadávania a obsahu - tzv. SEO (Search Engine Optimization = optimalizácia pre vyhľadávače ako google, bing, yahoo,...) Zjednodušene povedané sa jedná o relevanciu hľadaného výrazu s vašou stránkou a stránkami konkurencie, pričom sa berie do úvahy hľadaný text, množstvo spätných odkazov na Vašu stránku a kopec iných zbytočností, ktorými Vás tu nebudem zaťažovať. Ani SEO teda nie je zadarmo. Obnáša totiž "pracné hranie sa s textami" a registráciu do katalógov (napr. azet.sk alebo zoznam.sk), ktorá je spoplatnená. Navyše trvá aj niekoľko mesiacov, kým sa zmeny prejavia. Naproti tomu platená reklama má okamžitý účinok a je zobrazená ešte pred takto optimalizovanými stránkami. Pri vhodnom zacielení dokonca nemusí stáť vôbec veľa. Ako príklad uvediem napr. Facebook - zobrazovanie reklamy na kvety v deň narodenín snúbenice alebo priaťeľky, prípadne zlatníctvo pre čerstvo zasnúbených. Oslovíte naozaj len úzku skupinu ľudí, u ktorej je veľká šanca že aj využijú vaše služby. Rovnako pri vyhľadávaní zubára v Bratislave vám bude zbytočné svietiť na prvom mieste, ak ste zubár v Poprade. Spoľahnite sa na nás pri optimalizácii Vašej webstránky a zacielení reklamy |
Firemný blog >